Inma Riera serà la portaveu de l’executiva formada per 11 persones.

Aquest cap de setmana ha quedat constituïda l’Assemblea de Compromís per Llíria, la qual ha escollit a la regidora a l’Ajuntament de la localitat, Inma Riera Lloret, com a portaveu d’un projecte que treballarà per donar respostes concretes als problemes de la ciutadania i cooperar amb l’entramat social en l’articulació d’una Plataforma Cívica que plantege solucions a l’extrema gravetat socioeconòmica i laboral en la qual es troba la capital del Camp de Túria.

L’executiva local estarà formada per 11 persones, 10 triades per l’assemblea local més 1 persona triada entre les joventuts de l’organització. Vicent Murgui serà el responsable d’organització, Empar Vidagany de finances, Rafa Cotanda portarà comunicació i Paco García s’encarregarà dels temes institucionals. També seran vocals en l’executiva, Vallivana Murgui, Vicent Lis, Empar Llàcer, Ana Feltrer i Inma Rodilla.

La nova portaveu de Compromís, ha assenyalat que la vocació és liderar el canvi polític que necessita Llíria i fer-ho amb la complicitat del teixit ciutadà que posa cara i ulls a una majoria social a favor d’un canvi progressista, que busca un model de futur per a la ciutat, on la prioritat siguen les persones i la recuperació del teixit productiu que genere confiança i llocs de treball.

Riera aposta per la participació ciutadana i la rebel·lió democràtica com a instruments per situar com a prioritat el be comú, la defensa de la igualtat i la solidaritat entre les persones.

COMPROMÍS CONSTITUYE SU ASAMBLEA LOCAL EN LLÍRIA

Inma Riera será la portavoz de la ejecutiva formada por 11 personas

Este fin de semana ha quedado constituida la Asamblea de Compromís per Llíria, la cual ha escogido a la concejal en el Ayuntamiento de la localidad, Inma Riera Lloret, como portavoz de un proyecto que trabajará para dar respuestas concretas a los problemas de la ciudadanía y cooperar con el entramado social en la articulación de una Plataforma Cívica que plantee soluciones a la extrema gravedad socioeconómica y laboral en la que se encuentra la capital del Camp de Túria.

La ejecutiva local estará formada por 11 personas, 10 elegidas por la asamblea local más 1 persona elegida entre las juventudes de la organización. Vicent Murgui será el responsable de organización, Empar Vidagany de finanzas, Rafa Cotanda llevará comunicación i Paco García se encargarà de los temas institucionales. También serán vocales en la ejecutiva, Vallivana Murgui, Vicent Lis, Empar Llàcer, Ana Feltrer e Inma Rodilla

La nueva portavoz de Compromís, ha señalado que la vocación es liderar el cambio político que necesita Llíria y hacerlo con la complicidad del tejido ciudadano que pone cara y ojos a una mayoría social a favor de un cambio progresista, que busca un modelo de futuro para la ciudad donde la prioridad sean las personas y la recuperación del tejido productivo que genere confianza y puestos de trabajo.

Riera apuesta por  la participación ciudadana y la rebelión democrática como instrumentos para situar como prioridad el bien común, la defensa de la igualdad y la solidaridad entre las personas.