El ple aprova la proposta de Compromís per tal de reclamar a la Conselleria que es controle i millore la prestació del servei al Camp de Túria-Serrans- Racó Ademus.

Després de l’adjudicació del nou contracte unificat de transport sanitari, els usuaris de Camp de Túria, Serrans i Racó d’Ademús hem vist com la prestació ha empitjorat, ja que s’han reduït diverses dotacions d’ambulància de TNA (Transport no Assistit) que estaven en funcionant abans de la posada en marxa de la nova contractació en el Departament de Salut de l’Arnau Vilanova-Llíria.

Segons el portaveu de Compromís, Paco Garcia Latorre, a part de perdre unitats mòbils, tant de dia com de nit (per la nit el servei està en precari), les empreses concessionàries estan simultaniejant el servi públic amb servies privats com el de diàlisi, fet que precaritza molt més l’atenció que s’ha de prestar.

El ple de Llíria ha entès que esta situació és preocupant i que per tant les autoritats sanitàries i de control de la gestió del transport sanitari han de prendre cartes en l’assumpte. En primer lloc per que es complisca el contracte sense interferències i amb totes les unitats ofertades, i segon, per a que s’estudie la possible millora del servei en estes comarques de l’interior on hi ha trajectes que superen el centenar de quilòmetres.

LLÍRIA RECLAMA A SANIDAD MEJORAS EN EL SERVICIO DE AMBULANCIES EN EL DEPARTAMENTO DE SALUD DEL ARNAU VILANOVA-LLÍRIA

 

El pleno aprueba la propuesta de Compromís para reclamar a la Consellería que se controle y mejore la prestación del servicio en el Camp de Túria- Serranos-Rincón Ademuz.

Después de la adjudicación del nuevo contrato unificado de transporte sanitario, los usuarios de Camp de Túria, Serranos y Rincón de Ademuz hemos visto como la prestación ha empeorado, ya que se han reducido varias dotaciones de ambulancia de TNA (Transporte no Asistido) que estaban en funcionando antes de la puesta en marcha de la nueva contratación en el Departamento de Salud de Arnau Vilanova-Llíria.

Según el portavoz de Compromís, Paco Garcia Latorre, aparte de perder unidades móviles, tanto de día como por la noche (por la noche el servicio está en precario), las empresas concesionarias están simultaneando el servicio público con servicios privados como el de diálisis, hecho que precariza mucho más la atención que se tiene que prestar.

El pleno de Llíria ha entendido que esta situación es preocupante y por lo tanto las autoridades sanitarias y de control de la gestión del transporte sanitario tienen que tomar cartas en el asunto. En primer lugar para que se cumpla el contrato sin interferencias y con todas las unidades ofertadas, y segundo, para que se estudie la posible mejora del servicio en estas comarcas del interior donde hay trayectos que superan el centenar de kilómetros.