Garcia: “La participació podrà ser presencial o telemàtica. Volem escoltar a tots els  barris i entitats de la localitat per a que Llíria torne a ser un motor econòmic i generador d’ocupació”.

La Coalició Compromís-MoVe a Llíria posa en marxa una campanya perquè els ciutadans i ciutadanes de la nostra Ciutat ens facen arribar les seues propostes per als pressupostos de 2016: quines partides són prioritàries per a ells, en quins nous projectes creuen que s’hauria d’invertir i per què, on centrarien els esforços econòmics del consistori per a potenciar la revitalització econòmica i la generació d’ocupació, entre d’altres.

Durant les properes setmanes, apunta el portaveu de Compromís-MoVe, Paco Garcia Latorre, recollirem estes propostes i escoltarem a l’entramat social, cultural, esportiu i econòmic local per a configurar les prioritats que hauran de formar part dels comptes públics municipals per al pròxim exercici.

Amb esta campanya, afegeix Garcia, pretenem donar veu a la ciutadania en l’elaboració dels pressupostos de 2016, i junt al projecte de Ciutat que Compromís-MoVe va presentar en el seu programa electoral les darreres eleccions de maig, siguen la base pro positiva i d’impuls en la qual es basem per a la confecció dels comptes que han de servir per fomentar la creació d’ocupació i millora dels serveis públics.

En esta campanya, pot participar qualsevol resident a Llíria, tant si viu al casc urbà com a les urbanitzacions o disseminats. Ho podrà fer de dos maneres: acudint a les reunions i taules rodones que anem fent i anirem anunciant, o de manera telemàtica en la nostra web a través de l’apartat de PARTICIPACIÓ “t’escoltem i actuem”, on podrà deixar les seues propostes i idees.

Igualment, les propostes o iniciatives es podran fer servir en la seu de Compromís per Llíria o de MoVe, en el Grup Municipal de l’ajuntament o directament als nostres regidors i regidores.

“Volem que la gent se senta vertaderament partícip de la política. Volem que s’escolte la veu dels llirians i llirianes en l’Ajuntament, sense cap filtre”, reivindica Paco Garcia.

COMPROMIS-MOVE RECOGERÁ LAS PROPUESTAS CIUDADANAS PARA LOS PRÓXIMOS PRESUPUESTOS DE 2016

Garcia: “La participación podrá ser presencial o telemática. Queremos escuchar a todos los barrios y entidades de la localidad para que Llíria vuelvo a ser un motor económico y generador de ocupación”.

La Coalición Compromís-*MoVe en Llíria pone en marcha una campaña porque los ciudadanos y ciudadanas de nuestra Ciutat nos hagan llegar sus propuestas para los presupuestos de 2016: qué partidas son prioritarias para ellos, en qué nuevos proyectos creen que se tendría que invertir y por qué, donde centrarían los esfuerzos económicos del consistorio para potenciar la revitalización económica y la generación de empleo, entre otros.

Durante las próximas semanas, apunta el portavoz de Compromís-MoVe, Paco Garcia Latorre, recogeremos estas propuestas y escucharemos al entramado social, cultural, deportivo y económico local para configurar las prioridades que tendrán que formar parte de las cuentas públicas municipales para el próximo ejercicio.

Con esta campaña, añade Garcia, pretendemos dar voz a la ciudadanía en la elaboración de los presupuestos de 2016, y junto al proyecto de Ciudad que Compromís-MoVe presentó en su programa electoral las últimas elecciones de mayo, sean la base pro positiva y de impulso en la cual nos basemos para la confección de las cuentas que tienen que servir para fomentar la creación de ocupación y mejora de los servicios públicos.

 

En esta campaña, puede participar cualquier residente en Llíria, tanto si vive al casco urbano como en las urbanizaciones o diseminados. Lo podrá hacer de dos maneras: acudiendo a las reuniones y mesas redondas que vamos haciendo e iremos anunciando, o de manera telemática en nuestra web a través del apartado de PARTICIPACIÓN “te escuchamos y actuamos”, donde podrá dejar sus propuestas e ideas.

Igualmente, las propuestas o iniciativas se podrán dejar en la sede de Compromís per Llíria o de MoVe, en el Grupo Municipal del ayuntamiento o directamente a nuestros concejales y concejalas.

“Queremos que la gente se sienta verdaderamente partícipe de la política. Queremos que se escuche la voz de los vecinos de Llíria en el Ayuntamiento, sin ningún filtro”, reivindica Paco Garcia.