Vallivana Murgui: «PSOE i Llíria Puede van dictaminar a la passada comissió d’hisenda un pressupost amb fortes retallades en l’àrea social. Pressupost que no podem compartir doncs les nostres prioritats són clares: generació d’ocupació, dinamització econòmica i polítiques socials».

A la darrera comissió d’hisenda l’equip de govern va presentar el seu Pressupost Municipal per a 2016. Des del grup Compromís-MoVe es va demanar un termini per tal d’estudiar-lo i fer les aportacions adients.

Segons ha declarat Vallivana Murgui «aquest pressupost aprovat a la comissió d’hisenda per PSOE i Llíria Puede presenta fortes retallades en l’àrea social. Per tant no el podem compartir, doncs les nostres prioritats són clares: generació d’ocupació, dinamització econòmica i polítiques socials».

«Aquestes retallades es reflexen en una baixada del 50% en la partida de Plans d’Ocupació respecte a l’any passat, quedant-se en la meitat que la partida de Festes. A més també també es veuen afectades les partides de Beques de Menjador que cau més del 40% i la de Alimentació Bàsica en un 50%, que és la partida destinada a la subvenció de llet artificial i bolquers» ha afegit Murgui.

«Davant les xifres exposades per l’equip de govern des del col·lectiu Compromís-MoVe ens veiem obligats a elaborar fórmules alternatives que posen en el centre a les persones. Necessitem un Pressupost inversor on els impostos de la ciutadania es vegen reflectits en una millora de la seua qualitat de vida i no en pagar als bancs» ha destacat l’edil ecosocialista.

El presupuesto presentado por el PSOE destina el doble en Fiestas que a Planes de Ocupación.

Vallivana Murgui: «PSOE y Llíria Puede dictaminaron en la pasada comisión de hacienda un presupuesto con fuertes recortes en el área social. Presupuesto que no podemos compartir pues nuestras prioridades son claras: generación de ocupación, dinamización económica y políticas sociales».

En la última comisión de hacienda el equipo de gobierno presentó su Presupuesto Municipal para 2016. Desde el grupo Compromís-MoVe se pidió un plazo para estudiarlo y hacer las aportaciones adecuadas.

Según ha declarado Vallivana Murgui «este presupuesto aprobado a la comisión de hacienda por PSOE y Llíria *Puede presenta fuertes recortes en el área social. Por lo tanto no lo podemos compartir, pues nuestras prioridades son claras: generación de ocupación, dinamización económica y políticas sociales».

«Estos recortes se reflejan en una bajada del 50% en la partida de Planes de Ocupación respecto al año pasado, quedándose en la mitad que la partida de Fiestas. Además también también se ven afectadas las partidas de Becas de Comedor que cae más del 40% y la de Alimentación Básica en un 50%, que es la partida destinada a la subvención de leche artificial y pañales» ha añadido Murgui.

«Ante las cifras expuestas por el equipo de gobierno desde el colectivo Compromís-MoVe nos vemos obligados a elaborar fórmulas alternativas que ponen en el centro a las personas. Necesitamos un Presupuesto inversor donde los impuestos de la ciudadanía se vean reflejados en una mejora de su calidad de vida y no al pagar a los bancos» ha destacado la edil ecosocialista.