Paco Garcia: «La proposta de revisió dels Convenis de col·laboració amb La Unió i La Primitiva presentada per la Coalició en el ple de gener tindrà un reflex pressupostari en els comptes de 2016 ».

A finals de 2015, els convenis amb les societats Musicals de Llíria, La Banda Primitiva i La Unió Musical, havien caducat. I es per això, que la Coalició Compromís-MoVe va proposar en el ple de gener la revisió dels mateixos i la re edició d’uns nous.

A la fi de poder arribar a un acord, apunta el portaveu municipal de Compromís-MoVe, Paco Garcia Latorre, es varen mantindré diverses reunions i contactes amb les dues entitats per poder reeditar este marc de col·laboració. On finalment, les dos Societats formularen a la Corporació municipal quines podien ser les modificacions i condicionants que donaren cos a la signatura dels nous convenis per al període 2016-2019.

La nova proposta formulada per Compromís-MoVe, d’acord amb les societats Musicals, incorporava nous elements com: la recuperació de les retallades fetes en plena època de crisi, la incorporació de noves activitats, l’establiment d’una clàusula social i un nou règim econòmic de compensacions. Extrems que requerien d’una actualització de la dotació pressupostària en 2016.

Es per això, afirma Garcia, que la Coalició hem fet els deures i hem dotat en la proposta de pressupost alternatiu de 2016 que hem presentat a l’ajuntament de Llíria, la quantia necessària i complementària que ha de donar suport als convenis futurs de col·laboració entre les dues societats Musicals de Llíria. Un convenis que en breu passaran pel ple municipal per a la seua aprovació definitiva.

Des de Compromís-Move en felicitem que altres grups municipals també s’hagen afegit a esta proposta i que es sumen a la modificació pressupostaria que es requereix per donar compliment a este nou acord que s’ha de signar-se entre l’ajuntament de Llíria i les Bandes Unió Musical i Primitiva.

NOTICIA RELACIONADA: Compromís-MoVe proposa la renovació dels Convenis de col·laboració amb les Societats Musicals de Llíria

El presupuesto alternativo de Compromís-MoVe para 2016 recoje la actualización de convenios con las Sociedades Musicales de Llíria

Paco Garcia: «La propuesta de revisión de los Convenios de colaboración con La Unión y La Primitiva presentada por la Coalición en el pleno de enero tendrá un reflejo presupuestario en las cuentas de 2016 ».

A finales de 2015, los convenios con las sociedades Musicales de Llíria, La Banda Primitiva y La Unión Musical, habían caducado. Y es por eso, que la Coalición Compromís-MoVe propuso en el pleno de enero la revisión de los mismos y la re edición de unos nuevos.

Con la finalidad de poder llegar a un acuerdo, apunta el portavoz municipal de Compromís-MoVe, Paco García Latorre, se mantuvieron varias reuniones y contactos con las dos entidades para poder reeditar este marco de colaboración. Donde finalmente, las dos Sociedades formularon a la Corporación municipal cuales podían ser las modificaciones y condicionantes que dieran cuerpo a la firma de los nuevos convenios para el periodo 2016-2019.

La nueva propuesta formulada por Compromís-MoVe, de acuerdo con las sociedades Musicales, incorporaba nuevos elementos cómo: la recuperación de los recortes hechos en plena época de crisis, la incorporación de nuevas actividades, el establecimiento de una cláusula social y un nuevo régimen económico de compensaciones. Extremos que requerían de una actualización de la dotación presupuestaria en 2016.

Es por ello, afirma García, que la Coalición hemos hecho los deberes y hemos dotado en la propuesta de presupuesto alternativo de 2016 que hemos presentado en el ayuntamiento de Llíria, la cuantía necesaria y complementaria que tiene que dar cobertura a los convenios futuros de colaboración entre las dos sociedades Musicales de Llíria. Unos convenios que en breve pasarán por el pleno municipal para su aprobación definitiva.

Desde Compromís-Move felicitamos que otros grupos municipales también se hayan sumado a esta propuesta y que se adhieran a la modificación presupuestaría que se requiere para dar cumplimiento a este nuevo acuerdo que se tiene que firmarse entre el ayuntamiento de Llíria y las Bandas Unión Musical y Primitiva.