Garcia: “Amb esta proposta es pretén fer mes atractiu el transport públic per ferrocarril i millorar la mobilitat en les comarques de l’Horta Nord i el Camp de Túria”.

L’horta Nord i el Camp de Túria s’han convertit en el cinturó metropolità de València. Es tant així, que la nova Entitat Metropolitana de transport que va a crear-se en els pressupostos de la Generalitat de 2017 ja incorpora a totes les poblacions d’este dues comarques.

La proposta que hui han aprovat Les Corts per unanimitat, recull una vella nova reivindicació de la Plataforma 15 Minuts, la de que les freqüències de la Línia 2 entre València i Llíria siguen de 15 minuts entre servei i servei. Un fet que es va aplicar durant l’any 2009, però que en vindre la crisi es va suprimir d’immediat.

Segons el Diputat de Compromís, Paco Garcia Latorre, no es reclama cap nova inversió en les infraestructures, sinó el personal suficient per aplicar estos serveis en freqüències de 15 minuts en les hores punta. Tal i com es va fer durant uns mesos en l’any 2009.

Igualment, Garcia ha proposat que durant els mesos d’estiu no es minven els serveis que es presten en la Línia 1 (València-Bétera), ja que esta zona de la comarca te una gran afluència turística en els mesos estivals i els usuaris continuen igual anant a treballar fent ús del Metro. Fins i tot de poblacions que no compten amb línia de Metro, com són Nàquera o Serra, però que si en fan ús del mateix per desplaçar-se a València.

El diputat de Compromís felicita la tasca realitzada per la Plataforma 15 Minuts i el seu activisme social en defensa d’uns mitjans de transport públic sostenibles, atractius i útils per a la ciutadania, així com agraeix a la resta de formacions polítiques el suport prestat a la proposta i els suggeriments que han afegit a la mateixa.

Las Cortes aprueban la propuesta de Compromís de dar apoyo a las reivindicaciones de la “Plataforma 15 Minutos”

Garcia: “Con esta propuesta se pretende hacer más atractivo el transporte público por ferrocarril y mejorar la movilidad en las comarcas de l’Horta Nord y el Camp de Túria”.

L’Horta Nord y el Camp de Túria se han convertido en el cinturón metropolitano de Valencia. Es así, que la nueva Entidad Metropolitana de transporte que va a crearse en los presupuestos de la Generalitat de 2017 ya incorpora a todas las poblaciones de este dos comarcas.

La propuesta que hoy han aprobado Las Cortes por unanimidad, recoge una vieja nueva reivindicación de la Plataforma 15 Minutos, la de que las frecuencias de la Línea 2 entre Valencia y Llíria sean de 15 minutos entre servicio y servicio. Un hecho que se aplicó durante el año 2009, pero que al venir la crisis se suprimió de inmediato.

Según el Diputado de Compromís, Paco Garcia Latorre, no se reclama ninguna nueva inversión en las infraestructuras, sino el personal suficiente para aplicar estos servicios en frecuencias de 15 minutos en las horas punta. Tal y cómo se hizo durante unos meses en el año 2009.

Igualmente, Garcia ha propuesto que durante los meses de verano no se menguen los servicios que se prestan en la Línea 1 (Valencia-Bétera), ya que esta zona de la comarca tiene una gran afluencia turística en los meses estivales y los usuarios continúan igual yendo a trabajar haciendo uso del Metro. Incluso de poblaciones que no cuentan con línea de metro, como son Náquera o Serra, pero que si  hacen uso del mismo para desplazarse a Valencia.

El diputado de Compromís felicita la tarea realizada por la Plataforma 15 Minutos y su activismo social en defensa de unos medios de transporte público sostenibles, atractivos y útiles para la ciudadanía, así como agradece al resto de formaciones políticas el apoyo dado a la propuesta y las sugerencias que han añadido a la misma.