Garcia: “Al llarg de la legislatura es donarà compliment als pagaments dels convenis de col·laboració amb les dos bandes de Llíria per millorar els locals socials i construir el nou auditori i centre d’innovació musical”.

Segons el diputat autonòmic i regidor de Llíria, Paco Garcia Latorre, un any més la Conselleria de Cultura està donant resposta i compliment als convenis de col·laboració que tant la Banda Primitiva com la Unió Musical tenen signats amb la Generalitat Valenciana.

Des de Compromís s’ha estat treballant des d’un principi per a que els compromisos adquirits per les autoritats valencianes en anteriors etapes no quedaren en paper mullat i es donara una solució definitiva. Extrem que en esta legislatura s’està fent de manera periòdica i directa en els pressupostos generals del Consell.

Per al 2017, la previsió que recullen els Pressupostos és que la Unió Musical de Llíria reba una aportació de 300 mil euros per poder continuar amb les obres de l’Auditori i ampliació del Centre d’Integrat de grau elemental de música, així com 150 mil euros per a poder anar liquidant les obres de millora i ampliació del local social de la Banda Primitiva, la qual va avançar els diners i el anterior Consell del PP els va deixar en l’estacada sense pagar en temps i forma.

El compromís del Conseller Vicent Marzà és poder tancar estes col·laboracions en els pròxims anys, completant les ajudes conveniades amb les dues societats musicals de Llíria en la seua totalitat, per la qual cosa s’ha previst un calendari de pagaments plurianual que el nou Govern del Botànic està respectant any rere any.

Per a Garcia, este nou pressupost de 2017 ve a ratificar el compromís indiscutible del nou Govern Valencià amb la música i les societats musicals valencianes, pilars indiscutibles de la cultura i la tradició d’un poble que ha generat i continua generant a grans artistes i professionals.

Des de Compromís, apunta el Diputat autonòmic, valorem molt positivament este nou pressupost, que està complint amb serietat i rigorositat l’objectiu de fer efectius tots els pagaments a les dues Bandes de Llíria pendents des de 2011.

El Consell cumple con las Sociedades Musicales de Llíria

García: “A lo largo de la legislatura se dará cumplimiento a los pagos de los convenios de colaboración con las dos bandas de Llíria para mejorar los locales sociales y construir el nuevo auditorio y centro de innovación musical”.

Según el diputado autonómico y edil de Llíria, Paco Garcia Latorre, un año más la Consellería de Cultura está dando respuesta y cumplimiento a los convenios de colaboración que tanto la Banda Primitiva como la Unión Musical tienen firmados con la Generalitat Valenciana.

Desde Compromís se ha estado trabajando desde un principio para que los compromisos adquiridos por las autoridades valencianas en anteriores etapas no quedaran en papel mojado y se diera una solución definitiva. Extremo que en esta legislatura se está haciendo de manera periódica y directa en los presupuestos generales del Consell.

Para el 2017, la previsión que recogen los Presupuestos es que la Unió Musical de Llíria reciba una aportación de 300 mil euros para poder continuar con las obras del Auditorio y ampliación del Centro Integrado de grado elemental de música, así como 150 mil euros para poder ir liquidando las obras de mejora y ampliación del local social de la Banda Primitiva, la cual avanzó el dinero y el anterior Consell del PP los dejó en la estacada sin pagar en tiempo y forma.

El compromiso del Conseller Vicent Marzà es poder cerrar estas colaboraciones en los próximos años, completando las ayudas conveniadas con las dos sociedades musicales de Llíria en su totalidad, por lo cual se ha previsto un calendario de pagos plurianual que el nuevo Gobierno del Botánic está respetando año tras año.

Para García, este nuevo presupuesto de 2017 viene a ratificar el compromiso indiscutible del nuevo Gobierno Valenciano con la música y las sociedades musicales valencianas, pilares indiscutibles de la cultura y la tradición de un pueblo que ha generado y continúa generando a grandes artistas y profesionales.

Desde Compromís, apunta el Diputado autonómico, valoramos muy positivamente este nuevo presupuesto, el cual está cumpliendo con seriedad y rigurosidad el objetivo de hacer efectivos todos los pagos a las dos Bandas de Llíria pendientes desde 2011.