La guanyadora del Concurs ha estat la dissenyadora Marta Villazón.

Este matí el grup de treball dels Dotze Treballs d’Hèrcules ha seleccionat el logotip guanyador del concurs que servirà per commemorar el centenari de la troballa del Mosaic romà dels Dotze Treballs d’Hèrcules. Una fita més en la proposta que va fer el grup Compromís-MoVe per a commemorar esta efemèride i que servirà de fil conductor de totes les activitats que s’impulsen durant l’any 2017.

S’han presentat un total de 22 treballs al concurs, dels que ha estat escollida l’obra “El Primer Treball”, de la dissenyadora Marta Villazón, com a obra guanyadora. Es tracta d’un logotip que interpreta – de manera adaptada i modernitzada – la imatge del Lleó de Nemea, presenta al mosaic que s’exposa al Museu Arqueològic Nacional. Aquesta és una de les representacions característiques d’Hèrcules a la història de l’art, ja que l’heroi va matar este animal i va utilitzar la seua pell com a cuirassa.

NOTA RELACIONADA: http://lliria.compromis.net/2015/11/16/lliria-proposa-declarar-lany-2017-any-dels-dotze-treballs-dhercules/

Ya tenemos logotipo para el centenario de los Doce Trabajos de Hércules

La ganadora del Concurso ha sido la diseñadora Marta Villazón.

Esta mañana el grupo de trabajo de los Doce Trabajos de Hércules ha seleccionado el logotipo ganador del concurso que servirá para conmemorar el centenario del hallazgo del Mosaico romano de los Doce Trabajos de Hércules. Un hito más en la propuesta que hizo el grupo Compromís-MoVe para conmemorar esta efeméride y que servirá de hilo conductor de todas las actividades que se impulsan durante el año 2017.

Se han presentado un total de 22 trabajos al concurso, de los que ha sido escogida la obra “El Primer Trabajo”, de la diseñadora Marta Villazón, como obra ganadora. Se trata de un logotipo que interpreta – de manera adaptada y modernizada – la imagen del León de Nemea, presenta al mosaico que se expone al Museo Arqueológico Nacional. Esta es una de las representaciones características de Hércules en la historia del arte, puesto que el héroe mató este animal y utilizó su piel como coraza.