El programa concedeix 23 mil euros a 2 clubs i una esportista d’elit local.

El nou Govern de la Diputació ha enllestit una nova formula d’ajudes als clubs i entitats esportives de la Província. Ara, acaba de resoldre 2 noves convocatòries adreçades al nostre esport, i entre elles es troben 2 clubs i una esportista d’elit de Llíria.

Les ajudes que rebrà l’esport local pel seu treball, esforç i dedicació serà de 23.000 euros. Els clubs esportius de Llíria que rebran esta ajuda són: el Club de Gimnàstica Rítmica de Llíria, amb una dotació de 12.000 euros i el Club Bàsquet Llíria, que rebrà 5.000 euros. Dos clubs de una gran trajectòria. De fet, les gimnastes edetanes van aconseguir proclamar-se campiones d’Espanya al desembre del 2015 i el basquet ha aconseguit, el seu ascens a l’EBA.

Igualment, en el programa d’esportistes d’elit, la judoka Mónica Merenciano comptarà amb 6.000 euros del programa de la Diputació de València per seguir desenvolupant la seua activitat com a atleta de primer nivell. L’edetana compta amb tres medalles olímpiques, aconseguides a Atenes, Beijing i Londres, i a més, va participar en les passades Olimpiades de Rio de Janeiro.

Des de Compromís-MoVe volem felicitar a estos clubs i esportista local per rebre estes merescudes ajudes, que sín un reconeixement a la gran tasca que estan fent per l’esport a la Ciutat i la seua superació personal plens d’èxits.

Diputación de Valencia ayuda a los clubes y entidades deportivas de Llíria

El programa concede 23 mil euros a 2 clubes y una deportista de élite local.

El nuevo Gobierno de la Diputación ha establecido una nueva fórmula de ayudas a los clubes y entidades deportivas de la Provincia. Ahora, acaba de resolver 2 nuevas convocatorias dirigidas a nuestro deporte, y entre ellas se encuentran 2 clubes y una deportista de élite de Llíria.

Las ayudas que recibirá el deporte local por su trabajo, esfuerzo y dedicación serán de 23.000 euros. Los clubes deportivos de Llíria que recibirán esta ayuda son: el Club de Gimnasia Rítmica de Llíria, con una dotación de 12.000 euros y el Club Baloncesto Llíria, que recibirá 5.000 euros. Dos clubes de una gran trayectoria. De hecho, las gimnastas edetanas consiguieron proclamarse campeonas de España en diciembre del 2015 y el basquet ha conseguido el ascenso al EBA.

Igualmente, en el programa de deportistas de élite, la judoka Mónica Merenciano contará con 6.000 euros del programa de la Diputación de Valencia para seguir desarrollando su actividad como atleta de primer nivel. La edetana cuenta con tres medallas olímpicas, conseguidas en Atenas, Beijing y Londres, y además, participó en los pasadas Olimpiadas de Río de Janeiro.

Desde Compromís-MoVe queremos felicitar a estos clubes y deportista local por recibir estas merecidas ayudas, que son un reconocimiento a la gran tarea que están haciendo por el deporte en la Ciudad y su superación personal llena de éxitos.