Murgui: “Tres associacions de la localitat seran perceptores de les ajudes: la Banda de Jubilats i Pensionistes, l’Associació Jubilats de Llíria i també l’Associació de la UDP”.

Segons la regidora de CompromísMoVe, Vallivana Murgui, la Conselleria de Polítiques Inclusives ha resolt la convocatòria d’ajudes per a “Programes de Tercera Edat”

En aquesta ocasió, tres de les associacions de persones majors de la localitat de Llíria seran beneficiàries de les mateixes, amb un import de 2.410 euros cadascuna d’elles.

Les Associacions que rebran aquestes ajudes seran les de la Banda Música UDP Llíria-Camp de Túria-Serrans, l’Associació de Jubilats i Pensionistes de Llíria i l’Associació de Pensionistes i Jubilats UDP de Llíria.

Murgui assenyala la gran tasca que aquestes associacions de la localitat realitzen any rere any amb els nostres majors, amb el gran i variat programa d’activitats que elaboren les seues respectives Juntes Directives i que duen a cap en el propi Llar dels Jubilats com en altres instal·lacions municipals. Així com les diferents col·laboracions amb l’Ajuntament en la realització de setmanes temàtiques i tallers formatius.

Des de CompromísMoVe s’agraeix la inestimable col·laboració de la Conselleria de Polítiques Inclusives que dirigeix la Vice Presidenta del Consell, Mónica Oltra, per la seua sensibilitat i suport amb els nostres majors.

RESOLUCIÓ CONSELLERIA: Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives. RESOLUCIÓ de 29 novembre de 2016, de la directora general de Serveis Socials i Persones en Situació de Dependència, per la qual es publiquen les subvencions concedides l’any 2016 en matèria de serveis socials. [2016/9827] (DIARI nº 7954, de 10.01.2017)vegeu text

La Conselleria de Políticas Inclusivas concede ayudas a las asociaciones de Llíria para programas de dinamización de peronsas mayores

Murgui: “Tres asociaciones de la localidad serán perceptoras de las ayudas: la Banda de Jubilados y Pensionistas, la Asociación Jubilados de Llíria y también la Asociación de la UDP”.

Según la edil de CompromísMoVe, Vallivana Murgui, la Conselleria de Políticas Inclusivas ha resuelto la convocatoria de ayudas para “Programas de Tercera Edad”

En esta ocasión, tres de las asociaciones de persones mayores de la localidad de Llíria serán beneficiarias de las mismas, con un importe de 2.410 euros cada una de ellas.

Las Asociaciones que recibirán estas ayudas sean las de la Banda Música UDP Llíria-Camp de Túria-Serranos, la Asociación de Jubilados i Pensionistas de Llíria i las Asociación de Pensionistas y Jubilados UDP de Llíria.

Murgui señala la gran labor que estas asociaciones de la localidad realizan año tres año con nuestros mayores, con el gran y variado programa de actividades que elaboran sus respectivas Juntas Directivas y que llevan a cabo en el propi Llar dels Jubilats como en otras instalaciones municipales. Así como las diferentes colaboraciones con el Ayuntamiento en la realización de semanas temáticas y talleres formativos.

Des de CompromísMoVe se agradece la inestimable colaboración de la Conselleria de Políticas Inclusivas que dirige la Vice Presidenta del Consell, Mónica Oltra, por su sensibilidad y apoyo con nuestros mayores.