El diputat de Cultura de la Diputació de València, Xavier Rius, acompanyat per l’edil de Cultura i Patrimoni de Llíria, Paco García, va visitar ahir el nostre municipi, on va fer un recorregut per alguns dels seus moments més emblemàtics. En concret es va traslladar a la parròquia de l’Assumpció, on va ser rebut pel seu rector i consell pastoral, per a vore les obres d’electrificació del temple subvencionades per la institució provincial.

A més, s’han dirigit a la Vila Vella, on va vore el Museu Arqueològic de Llíria, la Sang i els Banys Àrabs.

Posteriorment, han visitat les seus de les societats musicals, Unió i Primitiva, on han sigut rebuts per les seues directives. Finalment, han assistit al reconeixement al músic local Gómez d’Edeta en el pre estrena de la seua obra “Llíria, Simfonia de Cultures”, a càrrec de la Banda Primitiva, i les partitures de la qual han sigut editades per la Diputació de València.