Garcia: “Més de 300 persones podran treballar durant 6 mesos als consistoris de l’interior de València”.

Segons el diputat autonòmic de Compromís, Paco Garcia Latorre, la Conselleria de Economia, dirigida per Rafa Climent, a través del Servei Valencià de Formació i Ocupació (Servef), ha concedit a les comarques del Camp de Túria i Serrans, 2,2 milions d’euros en ajudes al foment de l’ocupació a través dels programes EMCORP i EMCORD per a la contractació de més de 300 persones que es troben en l’atur.

El programa EMCORD d’iniciatives socials, va destinat a la contractació de persones en situació d’atur de llarga durada per part de les corporacions de la Comunitat. Al mateix, es podran acollir persones que en l’últim any i mig, porten 360 dies sense treballar. En este programa, els municipis del Camp de Túria rebran 1.428.885,77 euros, mentre que els del Serrans rebran una ajuda de 768.096,38 euros.

Els programes EMCORP, també van destinats a la contractació de personal, però, en este cas, han de ser demandants d’ocupació menors de 30 anys. En este programa, els municipis del Camp de Túria han rebut una ajuda de 319.655,38 euros, mentre que els dels Serrans serà de 279.065,56 euros.

La durada del contracte per a les dos modalitats d’ajudes serà de sis mesos i començaran a treballar abans de que finalitze el 2017. En ambdues, es podran contractar a més de 300 persones.

Per a Garcia, el compromís del Govern del Botànic és la generació d’ocupació i la capacitació de les persones aturades. Amb estos 2,2 milions d’euros s’ajuda tant als municipis de l’interior de la Província de València que reben l’ajuda, com a les persones menors de 30 anys i aturades de llarga durada, a tornar a format part del mercat laboral i dinamitzar les economies locals.

Economía destina 2,2 millones de euros para fomentar el empleo en el Camp de Túria y Los Serranos

García: “Más de 300 personas podrán trabajar durante 6 meses en los consistorios del interior de Valencia”.

Según el diputado autonómico de Compromis, Paco Garcia Latorre, la Consellería de Economía, dirigida por Rafa Climent, a través del Servicio Valenciano de Formación y Ocupación (Servef), ha concedido a las Comarcas del Camp de Túria y Los Serranos, 2,2 millones de euros en ayudas al fomento del empleo a través de los programas EMCORP y EMCORD para la contratación de más de 300 personas que se encuentran en el paro.

El programa EMCORD de iniciativas sociales, va destinado a la contratación de personas en situación de paro de larga duración por parte de las corporaciones de la Comunitat. Al mismo, se podrán acoger personas que en el último año y medio, lleven 360 días sin trabajar. En este programa, los municipios del Camp de Túria recibirán 1.428.885,77 euros, mientras que los de Los Serranos recibirán una ayuda de 768.096,38 euros.

Los programas EMCORP, también van destinados a la contratación de personal, pero, en este caso, tienen que ser demandantes de empleo menores de 30 años. En este programa, los municipios del Camp de Túria han recibido una ayuda de 319.655,38 euros, mientras que la de Los Serranos será de 279.065,56 euros.

La duración del contrato para las dos modalidades de ayudas será de seis meses y empezarán a trabajar antes de que finalice el 2017. En ambas, podrán contratarse a más de 300 personas.

Para García, el compromiso del Gobierno del Botánico es la generación de empleo y la capacitación de las personas desempleadas. Con estos 2,2 millones de euros se ayuda tanto a los municipios del interior de la Provincia de Valencia que reciben la ayuda, como las personas menores de 30 años y paradas de larga duración, a volver a formar parte del mercado laboral y dinamizar las economías locales.