Garcia Latorre: “Les polítiques industrials de la Generalitat situen a la capital del Camp de Túria com a punt d’atracció de noves inversions i empreses”

El diputat autonòmic de Compromís a Les Corts Valencianes i tinent d’alcalde de Llíria, Paco Garcia Latorre, ha senyalat estos dies que les polítiques actives de regeneració industrial i foment de l’ocupació que estem desenvolupant el Govern del Botànic des del Consell, han suposat un baló d’oxigen i un revulsiu per a Llíria i tota la Comarca del Camp de Túria.

Segons Garcia, la Conselleria d’Economia dirigida per Rafa Climent, ha desenvolupat un Pla en Polígons Industrials que ha suposat una Inversió de 52 milions, que ha permès executar tota una sèrie d’obres de modernització i millora d’estes àrees industrials en quan a infraestructures, serveis i eficiència energètica. La majoria dels polígons del Camp de Túria s’han vist beneficiats per esta mesura.

A més, apunta el diputat de Compromís, el Consell ha elaborat un Mapa de Sòl Industrial i zonificació de les àrees industrials valencianes per oferir i projectar a la Comunitat Valenciana en els mercats Europeus. Fet que ha propiciat la vinguda de nous capitals i empreses al nostre territori a implantar els seus negocis.

Llíria ha estat un exemple d’estes bones pràctiques i polítiques del Consell. Gràcies al treball que hem desenvolupat des de l’ajuntament en coordinació amb la Conselleria d’Economia, el nou Polígon de Carrases ja compta amb 4 multinacionals, com són: Power Electronics, Pinturas Montó, AOM i recentment Conforama, a les que de segur segueixen altres inversions.

Per al diputat de la Coalició Compromís, el Polígon de Carrases ja ha superat el 30% de la seua ocupació en una sola legislatura, amb més de 250.000 m2 de sol comprat i amb la implantació de nous negocis que van a suposar la creació de prop de 1.000 llocs de treball.

Estem treballant en la bona línia, situant a Llíria en la senda de la prosperitat i fent una gran aposta per la re industrialització i la revitalització de l’economia local. Es tant així, que en 4 anys l’atur de la ciutat s’ha reduït en un 30%.

Sabem que queda molt per fer i que encara queden moltes persones que necessiten incorporar-se al mon laboral, anem a seguir treballant per a que en la pròxima legislatura pogam generar major ocupació i aconseguir com a mínim estes mateixes fites, apunta Garcia.

Llíria recupera el impulso empresarial y arranca el motor industrial

Garcia Latorre: “Las políticas industriales de la Generalitat sitúan a la capital del Camp de Túria como punto de atracción de nuevas inversiones y empresas”

El diputado autonómico de Compromís en Las Cortes Valencianas y teniente de alcalde de Llíria, Paco Garcia Latorre, ha señalado estos días que las políticas activas de regeneración industrial y fomento del empleo que estamos desarrollando el Gobierno del Botánic desde el Consell, han supuesto un balón de oxígeno y un revulsivo para Llíria y toda la Comarca del Camp de Túria.

Según Garcia, la Consellería de Economía dirigida por Rafa Climent, ha desarrollado un Pla en Polígonos Industriales que ha supuesto una Inversión de 52 millones, que ha permitido ejecutar toda una serie de obras de modernización y mejora de estas áreas industriales en cuanto a infraestructuras, servicios y eficiencia energética. La mayoría de los polígonos del Camp de Túria se han visto beneficiados por esta medida.

Además, apunta el diputado de Compromís, el Consell ha elaborado un Mapa de Suelo Industrial y zonificación de las áreas industriales valencianas para ofrecer y proyectar a la Comunidad Valenciana en los mercados Europeos. Hecho que ha propiciado la venida de nuevos capitales y empresas a nuestro territorio a implantar sus negocios.

Llíria ha sido un ejemplo de estas buenas prácticas y políticas del Consell. Gracias al trabajo que hemos desarrollado desde el ayuntamiento en coordinación con la Consellería de Economía, el nuevo Polígono de Carrases ya cuenta con 4 multinacionales, como son: Power Electronics, Pinturas Montó, AOM y recientemente Conforama, a las que a buen seguro siguen otras inversiones.

Para el diputado de la Coalición Compromís, el Polígono de Carrases ya ha superado el 30% de su ocupación en una sola legislatura, con más de 250.000 m2 de suelo comprado y con la implantación de nuevos negocios que van a suponer la creación de cerca de 1.000 puestos de trabajo.

Estamos trabajando en la buena línea, situando a Llíria en la senda de la prosperidad y haciendo una gran apuesta por la re industrialización y la revitalización de la economía local. Es tanto así, que en 4 años el paro de la ciudad se ha reducido en un 30%.

Sabemos que queda mucho por hacer y que todavía quedan muchas personas que necesitan incorporarse al mercado laboral, vamos a seguir trabajando para que en la próxima legislatura podamos generar mayor ocupación y conseguir como mínimo estos mismos hitos, apunta Garcia.