Garcia: “Entrarà en funcionament el pròxim més de juny i la nova infraestructura donarà servei a la Comarca del Camp de Túria, l’Hospital i el polígon industrial”

El Conseller d’Economia Sostenible, Comerç, Treball i Sectors Productius, Rafa Climent, junt al diputat de Compromís a les Corts Valencianes, Paco Garcia, així com autoritats locals, han visitat les obres de la nova subestació elèctrica a Carrases.

Segons els tècnics d’Iberdrola, la subestació començarà a funcionar el pròxim mes de juny, i donarà abastiment tant al Polígon Industrial com a les zones residencials del municipis i urbanitzacions de la comarca del Camp de Túria i a l’hospital Comarcal.

Garcia ha agraït al Conseller el treball i esforç que s’ha fet des del seu Departament per a que esta instal·lació tan vital per al futur desenvolupament econòmic de Llíria i de la Comarca fora una realitat, ja que en l’anterior legislatura ja es varen iniciar els treballs de connexió però ha estat ara quan s’han pogut culminar.

Igualment, Garcia ha mostrat la satisfacció de que Llíria siga un nou punt de referència industrial, on en l’últim any i mig s’han instal·lat 4 grans multinacionals que van a donar prop de 1.000 llocs de treball en breu, més les que seguiran acudint a este polígon. Un dels objectius fitxats per la Coalició Compromís i que amb bona gestió i rigorositat s’ha aconseguit.

El Conseller ha destacat que Llíria té un gran potencial, i des del Govern del Botànic s’han possibilitat que zones industrial com les de Carrases tingueren una projecció internacional, amb el jaciment d’ocupació i d’inversions que això comporta.
Climent ha assenyalat també que les polítiques de re industrialització que el nou Consell ha impulsat estan donant ara els fruits i estem en la senda d’aconseguir noves inversions i empreses que s’instal·len al nostre territori. Així com s’està potenciant la industrial tradicional valenciana per a que siga més competitiva i innovadora, obrint nous mercats i internacionalitzant els nostres productes.

VISITA a DISBER
En eixa línia, el Conseller i el Diputat de Compromís també han visitat una mostra i exemple d’empresa valenciana amb projecció internacional, com es DISBER. Amb un equip directiu capitalitzat per dones emprenedores que han fet d’este grup un referent dins i fora de la Comunitat Valenciana.
Garcia ha explicat al Conseller la trajectòria empresarial que el Grup ha tingut i el compromís del mateix amb la Comarca del Camp de Túria, la Serrania i el Racó d’Ademús, d’on es nodreix de personal que treballa tant en la producció de lots nadalencs com en la producció i comercialització de vins i olis.

Climent y García visitan las obras de la nueva sub estación eléctrica en Carrases

García: “Entrará en funcionamiento el próximo más de junio y la nueva infraestructura dará servicio a la Comarca del Camp de Túria, el Hospital y el polígono industrial”

El Conseller de Economía Sostenible, Comercio, Trabajo y Sectores Productivos, Rafa Climent, junto al diputado de Compromís a las Cortes Valencianas, Paco Garcia, así como autoridades locales, han visitado las obras de la nueva subestación eléctrica a Carrases.
Según los técnicos de Iberdrola, la subestación empezará a funcionar el próximo mes de junio, y dará servicio tanto al Polígono Industrial como a las zonas residenciales de los municipios y urbanizaciones de la comarca del Camp de Túria y al hospital Comarcal.
García ha agradecido al Conseller el trabajo y esfuerzo que se ha hecho desde su Departamento para que esta instalación tan vital para el futuro desarrollo económico de Llíria y de la Comarca fuera una realidad, dado que en la anterior legislatura ya se iniciaron los trabajos de conexión pero ha sido ahora cuando se han podido culminar.
Igualmente, García ha mostrado la satisfacción de que Llíria sea un nuevo punto de referencia industrial, donde en el último año y medio se han instalado 4 grandes multinacionales que van a dar cerca de 1.000 puestos de trabajo en breve, más las que seguirán acudiendo a este polígono. Uno de los objetivos fijados por la Coalición Compromís y que con buena gestión y rigurosidad se ha conseguido.
El Conseller ha destacado que Llíria tiene un gran potencial, y desde el Gobierno del Botánico se han posibilitado que zonas industrial como las de Carrases tuvieran una proyección internacional, con el yacimiento de empleo y de inversiones que esto comporta.
Climent ha señalado también que las políticas de re industrialización que el nuevo Consell ha impulsado están dando ahora los frutos y estamos en la senda de conseguir nuevas inversiones y empresas que se instalan en nuestro territorio. Así como se está potenciando la industria tradicional valenciana para que sea más competitiva e innovadora, abriendo nuevos mercados e internacionalizando nuestros productos.

VISITA a DISBER
En esa línea, el Conseller y el Diputado de Compromís también han visitado una muestra y ejemplo de empresa valenciana con proyección internacional, como es DISBER. Con un equipo directivo capitalizado por mujeres emprendedoras que han hecho de este grupo un referente dentro y fuera de la Comunidad Valenciana.
García ha explicado al Conseller la trayectoria empresarial que el Grupo ha tenido y el compromiso del mismo con la Comarca del Camp de Túria, la Serranía y el Rincón de Ademúz, de donde se nutre de personal que trabaja tanto en la producción de lotes navideños como en la producción y comercialización de vinos y aceite.