García: “Amb les polítiques del Botànic s’han creat més de 1.000 llocs estables a la localitat en els últims 5 anys, amb una reducció de la taxa de desocupació de 6 punts”

La potencialitat del sector Industrial de Carrases, dissenyat a principis del segle XXI i que va arrencar la seua construcció en els anys de la crisi, està sent amb la seua culminació de la urbanització un referent per a l’atracció de noves indústries, ja que compta amb una accessibilitat immillorable des de l’autovia CV-35 i amb unes connexions de proximitat amb l’A3, A7 i el port de València en poc temps.

Segons el Tinent Alcalde de Llíria i portaveu comarcal de Compromis, Paco García Latorre, la capital del Camp de Túria, juntament amb La Pobla de Vallbona i Riba-roja, estan sent municipis capdavanters en la potenciació del teixit industrial de la Comarca del Camp de Túria.

Llíria és un clar exemple, on s’ha passat dels 2.846 aturats que hi havia en 2015 als 1.853 a la fi de 2019, segons s’extreu de les dades publicades en el portal Argos de la Generalitat. És a dir, uns 1.000 llocs de treball de caràcter estable s’han generat en menys de 5 anys. El que suposa 6 punts de descens de desocupació, apunta García.

De fet, la política industrial i de millora d’àrees industrials que el Consell del Botànic i concretament el Conseller d’Economia Sostenible i Sectors Productius, Rafa Climent, ha implantat des de la Generalitat, fomentant el teixit productiu valencià i fent-lo competitiu, ha comportat que la Comunitat i concretament la nostra comarca, atraga noves inversions i genere la creació de nous llocs de treball.

Per a l’edil de Llíria, l’arribada a Carrases de les empreses locomotores industrials, com són: Power Electronics, Conforama, Pintures Montó, Advanced Organic Materials (AOM) i Forns Pujol, factories que ja estan en funcionament, en fase de construcció o en el tràmit administratiu per a la seua instal·lació, són un altre exemple de l’avanç que han suposat les polítiques industrials que ha impulsat Compromís tant a nivell autonòmic com local. Sent actualment el de Carrases un dels polígons de referència a la província de València.

El sector industrial de Llíria se convierte en una referencia dentro de la Comunitat

García: “Con la políticas del Botànic se han creado más de 1.000 empleo estables en la localidad en los últimos 5 años, con una reducción de la tasa de desempleo de 6 puntos”

La potencialidad del sector Industrial de Carrases, diseñado a principios del siglo XXI y que arrancó su construcción en los años de la crisis, está siendo con su culminación de la urbanización un referente para la atracción de nuevas industrias, ya que cuenta con una accesibilidad inmejorable desde la autovía CV-35 y con unas conexiones de proximidad con la A3, A7 y el puerto de Valencia en poco tiempo.

Según el Teniente Alcalde de Llíria y portavoz comarcal de Compromis, Paco García Latorre, la capital del Camp de Túria, junto con La Pobla de Vallbona y Riba-roja, están siendo municipios punteros en la potenciación del tejido industrial de la Comarca del Camp de Túria.

Llíria es un claro ejemplo, donde se ha pasado de los 2.846 desempleados que había en 2015 a los 1.853 a finales de 2019, según se extrae de los datos publicados en el portal Argos de la Generalitat. Es decir, unos 1.000 puestos de trabajo de carácter estable se han generado en menos de 5 años. Lo que suponen 6 puntos de descenso de desempleo, apunta García.

De hecho, la política industrial y de mejora de áreas industriales que el Consell del Botànic y concretamente el Conseller de Economía Sostenible y Sectores Productivos, Rafa Climent, ha implantado desde la Generalitat, fomentando el tejido productivo valenciano y haciéndolo competitivo, ha conllevado que la Comunitat y concretamente nuestra comarca, atraiga nuevas inversiones y genere la creación de nuevos puestos de trabajo.

Para el edil de Llíria, la llegada a Carrases de las empresas locomotoras industriales, como son: Power Electronics, Conforama, Pinturas Montó, Advanced Organic Materials (AOM) y Hornos Pujol, cuyas factorías ya están en funcionamiento, en fase de construcción o en el trámite administrativo para su instalación, son otro ejemplo del avance que han supuesto las políticas industriales que ha impulsado Compromís tanto a nivel autonómico como local. Siendo actualmente el de Carrases uno de los polígonos de referencia en la provincia de Valencia.