El Consell aportarà 250 mil euros addicionals al projecte de la Costera de Sant Miquel

Mónica Oltra va anunciar esta nova ajuda en el Ple del Govern valencià del darrer divendres

El Consell ha aprovat este darrer divendres el conveni de col·laboració entre la Generalitat i l’ajuntament de Llíria per al desenvolupament del projecte d’urbanització parcial de l’accés a l’Ermitori de Sant Miquel, un obra que ja està en execució i que està previst finalitze en la pròxima tardor.

Segons va informar Oltra, el Govern aportarà en el pressupost de 2021 una nova ajuda de 250.000 euros per cooperar amb el consistori edetà en la millora de l’accés a Sant Miquel, remodelant el vial, la seua accessibilitat, el canvi de les instal·lacions urbanes ja obsoletes o inexistents i el seu encontre en la zona muntanyosa del tossal de Sant Miquel.

Per al regidor de CompromisMoVe i delegat de Mobilitat Sostenible en l’ajuntament de Llíria, Paco Garcia, l’actuació comprèn les obres de pavimentació i remodelació de les zones tant per al vianants com rodades, facilitant la mobilitat urbana en este tram d’accés a l’Ermitori de Sant Miquel, així com també es dotarà a tot el traçat de nou mobiliari urbà com bancs, jardineres, fonts i papereres.

Garcia senyala que d’aquesta manera es contribuirà a fer un vial mes pensat per als vianants que per al trànsit rodat, ja que Sant Miquel es visitat al llarg de l’any per milers de persones, tant de la comarca com d’altres parts, les quals fan la pujada a este indret majoritàriament a peu.

El edil de CompromisMoVe agraeix l’anunci fet per la Vice Presidenta del Consell i la seua col·laboració amb la Ciutat de Llíria en esta obra tan important per a este barri, així com senyala que per fi es dona compliment a un projecte que portava més d’una dècada en els calaixos i no s’havia executat. També a la reivindicació veïnal de millorar, netejar i adequar este accés.

El Consell aportará 250 mil euros adicionales al proyecto de la Cuesta de San Miquel

Mónica Oltra anunció esta nueva ayuda en el Pleno del Gobierno valenciano del último Viernes

Lo Consell ha aprobado este último viernes el convenio de colaboración entre la Generalitat y el ayuntamiento de Llíria para el desarrollo del proyecto de urbanización parcial del acceso al Ermitorio de San Miquel, un obra que ya está en ejecución y que está previsto finalice en el próximo otoño.

Según informó Oltra, el Gobierno aportará en el presupuesto de 2021 una nueva ayuda de 250.000 euros para cooperar con el consistorio edetano en la mejora del acceso a San Miquel, remodelando el vial, su accesibilidad, el cambio de las instalaciones urbanas ya obsoletas o inexistentes y su encuentro con la zona montañosa del tossal de San Miquel.

Para el concejal de CompromisMoVe y Delegado de Movilidad Sostenible en el ayuntamiento de Llíria, Paco Garcia, la actuación comprende las obras de pavimentación y remodelación de las zonas tanto para el peatones como rodadas, facilitando la movilidad urbana en este tramo de acceso al Ermitorio de San Miquel, así como también se dotará a todo el trazado de nuevo mobiliario urbano como bancos, jardineras, fuentes y papeleras.

Garcia señala que de este modo se contribuirá a hacer un vial más pensado en los peatones que para el tráfico rodado, ya que San Miquel es visitado a lo largo del año por miles de personas, tanto de la comarca como de otras partes, las cuales hacen la subida a este lugar mayoritariamente a pie.

El edil de CompromisMoVe agradece el anuncio hecho por la Vice Presidenta del Consell y su colaboración con la Ciudad de Llíria en esta obra tan importante para este barrio, así como señala que por fin se da cumplimiento a un proyecto que llevaba más de una década en los cajones y no se había ejecutado. También a la reivindicación vecinal de mejorar, limpiar y adecuar este acceso.