Diversos càrrecs públics de Compromís a Les Corts, alcaldes/ses i regidors/res han participat hui activament en diferents localitats del País Valencià.

La coalició Compromís ha posat hui en marxa una acció als carrers per denunciar el tancament d’oficines bancàries i la reducció de l’atenció presencial del bancs.

La campanya “0% d’Interés” reivindica una banca que fique les persones al centre, amb una major presencialitat, un tracte més humà, més oficines i caixers als pobles i aturar els acomiadaments dels treballadors i treballadores mentre els bancs tinguen beneficis milionaris.

Al Camp de Túria la campanya s’ha iniciat en Llíria, on han participat els Diputats de Compromís Juan Ponce i Paco Garcia, així com l’alcalde la localitat Joanma Miguel i diferents regidors de poblacions veïnes com els de Olocau i Vilamarxant. L’acció s’ha fet a la Plaça de Partidors, davant de la seu social del Sabadell.

Juan Ponce ha assenyalat que la ciutadania va rescatar amb els seus impostos i en els pitjors moments de la crisi financera a les entitats bancaries, ara és el moment de que estes entitats retornen als seus usuaris un servei en condicions que no genere cap escletxa.

El alcalde de Llíria, ha senyalat que Compromís estarà sempre al costat de les persones i està treballant en una regulació que obligue els bancs a atendre presencialment, ampliant els horaris d’atenció i garantir un servei accessible per a totes i tots.

Per la seua part, el diputat Paco Garcia, ha senyalat que Compromís aposta per una banca amable i pública, que preste una atenció personalitzada i directa, en horaris assequibles i sobretot que tinguen en compte a la gent major i aquelles persones que no controlen els nous serveis informàtics bancaris. Per això proposen la creació d’una banca pública valenciana que es podria posar en marxa a través de l’Institut Valencià de Finances (IVF).

La campanya de la Coalició també compta amb un lloc a internet en l’adreça zerointeres.com i  un vídeo explicatiu per a les xarxes socials, a més d’iniciatives parlamentàries i als ajuntaments.

‘0% de Interés’: Compromís lanza una campaña contra la exclusión financiera y por una banca pública

Varios cargos públicos de Compromís en Les Corts, alcaldes/sas y concejales/as han participado hoy activamente en diferentes localidades del País Valenciano.

La coalición Compromís ha puesto hoy en marcha una acción en las calles para denunciar el cierre de oficinas bancarias y la reducción de la atención presencial de los bancos.

La campaña “0% de Interés” reivindica una banca que Ponga a las personas en el centro, con una mayor presencialidad, un trato más humano, más oficinas y cajeros en los pueblos y parar los despidos de los trabajadores y trabajadoras mientras los bancos tengan beneficios millonarios.

En el Camp de Túria la campaña se ha iniciado en Llíria, donde han participado los Diputados de Compromís Juan Ponce i Paco Garcia, así como el alcalde la localidad Joanma Miguel y diferentes ediles de poblaciones vecinas como los de Olocau y Vilamarxant. La acción se ha materializado en la Plaza de Partidors, ante la sede social del Sabadell.

Juan Ponce ha señalado que la ciudadanía rescató con sus impuestos y en los peores momentos de la crisis financiera a las entidades bancaries, ahora es el momento de que estas entidades devuelven a sus usuarios un servicio en condiciones que no genero ninguna brecha.

El alcalde de Llíria, ha señalado que Compromís estará siempre junto a las personas y está trabajando en una regulación que oblige los bancos a atender presencialmente, ampliando los horarios de atención y garantizar un servicio accesible para todas y todos.

Por su parte, el diputado Paco Garcia, ha señalado que Compromís apuesta por una banca amable y pública, que preste una atención personalizada y directa, en horarios asequibles y sobre todo que tengan en cuenta a la gente mayor y aquellas personas que no controlan los nuevos servicios informáticos bancarios. Por eso proponen la creación de una banca pública valenciana que se podría poner en marcha a través del Instituto Valenciano de Finanzas (IVF).

La campaña de la Coalición también cuenta con un sitio en internet en la dirección zerointeres.com y un video explicativo para las redes sociales, además de iniciativas parlamentarias y en los ayuntamientos.